Lua in gegl-0.4.16

Developers mailing list
Hi,

I'm trying to build gegl-0.4.16 in a PPA. Do we need the lua files in
/usr/share/gegl-0.4/lua? Is it so I can build a new package e.g.
gegl-lua but I don't wanna break the debian/ubuntu packaging way.

Any hints?

Regards

Thorsten

--
Lao-Tse sagt: Nichtstun ist besser, als mit viel Mühe nichts zu schaffen.
Und er sagt auch: Ich habe drei Schätze, die ich hüte und hege.