Dependency gtk-encode-symbolic-svg

Owen Cook
Hi,

Today (after a week or so break) this new dependency, gtk-encode-symbolic-svg was needed for the Git version.

My google foo has failed me and would like to know where this dependency is to be found.

There doesn't appear to be any reference to it in the docs.

TIA

Owen

Re: Dependency gtk-encode-symbolic-svg

Developers mailing list
On Tue, Aug 21, 2018 at 1:22 PM, Owen wrote:
> Hi,
>
> Today (after a week or so break) this new dependency, gtk-encode-symbolic-svg was needed for the Git version.

It's the gtk-3-examples package in Debian.

Alex

Am 21.08.2018 um 15:32 schrieb Alexandre Prokoudine via gimp-developer-list:

> It's the gtk-3-examples package in Debian.
>
> Alex
Hi, Alex,

thank you for the hint.

Cheers

--
Lao-Tse sagt: Nichtstun ist besser, als mit viel Mühe nichts zu schaffen.
Und er sagt auch: Ich habe drei Schätze, die ich hüte und hege.